شناسهٔ خبر: 43679354 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی:

تلاش وزارت ارشاد احیای مجدد بینال های تخصصی هنری است

هادی مظفری در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک گفت: همه ما تلاش می‌کنیم بینال‌های هنرهای تجسمی به عنوان تخصصی‌ترین بخش هنر در کشور شکل بگیرد و مجدداً احیا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان ، مراسم افتتاحیه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک عصر شنبه ۱۰ آبان با حضور سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی و هیربد همت آزاد دبیر این دوسالانه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

 

«هادی مظفری»، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک  به صورت مجازی  در جمع خبرنگاران  گفت:  خوشحالم که یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران با عنوان «خودکاوی»  پس از  وقفه 9 ساله  افتتاح شد، از هیربد همت آزاد و انجمن سفال و سرامیک که  تلاش‌های بی وقفه ای را برای برپایی این دوسالانه داشتند تشکر می‌کنم.

 

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اما غمی هم وجودمان را فراگرفته که نمی‌توانیم در روز افتتاحیه میزبان هزاران نفر در نمایشگاه دوسالانه باشیم و علاقمندان شاهد زحمت دوستان هنرمند باشند.  البته در روزهای آتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم بتوانیم با طولانی‌تر کردن زمان نمایشگاه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه باشیم.

 

هادی مظفری ابراز امیدواری کرد : این پایان راه نیست، آغاز راهی است که همه ما تلاش می‌کنیم بینال‌های هنری و بینال‌های هنرهای تجسمی یعنی تخصصی‌ترین بخش هنر در کشور شکل بگیرد و مجدداً احیا شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد برپایی بینال‌های مجسمه و نقاشی خواهیم بود.

پایان پیام/32

نظر شما