شناسهٔ خبر: 4243358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشت نفر در تصادف رانندگی در استان اردبیل مصدوم شدند

اردبیل - ایرنا- مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت : در دو روز گذشته در جریان چهار تصادف رانندگی در محورهای ارتباطی استان هشت نفر مصدوم شدند که امداگران این جمعیت به یاری آنها شتافتند.

صاحب‌خبر -

بهرام غیبی روز سه شنبه افزود: پنج نفر از این حادثه دیدگان توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده، یک نفر درمان سرپایی شده و 2 نفر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی بیان کرد: 2 فقره از این تصادف ها در محور اردبیل به خلخال، یک فقره در محور اردبیل به مغان و یک فقره هم در محور اردبیل به سرعین رخ داده است.

غیبی با اشاره به تعداد نیروها و امکانات به کار گیری شده برای امداد رسانی به این تصادف های جاده ای تشریح کرد: در این تصادف ها هلال احمر استان با به کار گیری 15 نفر نجاتگر، پنج تیم عملیاتی، 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به یاری هموطنان شتافته اند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر استان اردبیل ، غیبی همچنین از راهنمایی سه هزار و 392 مسافر ورودی به استان اردبیل توسط اعضای هلال احمر این استان در چادرهای طرح ایمنی و سلامت در روزهای اول و دوم فروردین ماه خبر داد.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل افزود: 290 نفر از این مسافران به نمازخانه، 260 نفر به فضای دوستدار کودک و 588 نفر به پایگاه های سلامت هلال احمر استان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه در دو روز اول تعطیلات نوروزی شش هزار و 87 بروشور و محصولات فرهنگی توسط چادرهای هلال احمر در بین مسافران توزیع شده است، ادامه داد: این خدمات توسط 80 نفر روز از اعضای هلال احمر به هموطنان ارائه شده است.

وی گفت: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی 16 پست ثابت، 3 پست سیار(طرح سحاب)، 10 فضای دوستدار کودک و 14 ایستگاه سلامت در سطح استان برپا کرده است

6016

نظر شما