شناسهٔ خبر: 4235111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز گذشته/

۲۱ هزار نفر از خدمات هلال احمر خراسان رضوی بهره مند شدند

مشهد-سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت: روز گذشته تعداد ۲۱ هزار و ۸۶۴ نفر به ۳۵ پست ایمنی و سلامت در سطح استان خراسان رضوی مراجعه و از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل شاه بیگی در گفتگو با مهر بیان کرد: روز گذشته بیش از ۵ هزار و ۱۹۵ بروشور آموزشی و تعداد ۸ هزار و ۵۹۳ نقشه راهنمایی استان و شهر مشهد بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وی با اشاره به بازدید یک هزار و ۵۵۲ نفر از نمایشگاه های فرهنگی هلال احمر ادامه داد: بیشترین مراجعه به خیمه های نماز در شهرستان های کاشمر، قوچان و تربت حیدریه بوده است.

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان رضوی به فعالیت ۱۹۸ داوطلب جوان در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت همچنین تعداد یک هزار و ۴۷۰ نفر به ایستگاه های سنجش سلامت استان، تعداد دو هزار و ۸۷۸ نفر به ایستگاه های دوستدار کودک مراجعه کردند و از خدمات این مجموعه ها بهره مند شدند.

وی بیشترین مراجعه به پست های طرح ایمنی و سلامت هلال احمر استان را مربوط به شهرستان های مشهد با تعداد ۱۲ هزار و ۴۱۶ نفر، شهرستان سبزوار به تعداد ۲ هزار و ۸۲۱ نفر و تربت حیدریه به تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

شاه بیگی گفت: بیشترین مراجعه به ایستگاه های سنجش سلامت نیز در شهرستان های نیشابور به تعداد ۳۹۹ نفر، تربت حیدریه ۳۰۰ نفر و کاشمر ۲۳۵ نفر گزارش شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما