شناسهٔ خبر: 4241526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه خدمات درمانی به بیش از چهار هزار مسافر نوروزی توسط هلال احمر

اردبیل- ایرنا- معاون منابع انسانی و پشتیبانی امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر تاکنون به چهار هزار و 328 نفر از مسافران نوروزی در کشور خدمات درمانی ارائه کرده اند.

صاحب‌خبر -

حامد نومیری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از گروه های امدادی مستقر در شهرستان نیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشکان و پیراپزشکان به تعداد یک هزار و 200 نفر هم اکنون در قالب طرح 'داوطلب یار امداد و نجات' در طرح نوروزی امداد و نجات مشارکت دارند.

وی بیان کرد: این گروه های پزشکی در راه های ارتباطی و ورودی های شهرها حضور داشته و به ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مسافران نوروزی مشغول هستند و در پایگاه های امدادی تا پایان طرح امداد و نجات نوروزی فعال خواهند بود.

وی اظهار کرد: طرح داوطلب یار امداد و نجات، نیابت، فرشتگان رحمت و مروجین سلامت چهار طرح اجرایی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز 94 است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: بیش از پنج هزار گردشگر از ابتدای تعطیلات در پایگاه های مختلف امدادی این جمعیت در استان اردبیل از خدمات مختلف این جمعیت بهره مند شده اند.

بهرام غیبی با ابراز رضایت از عملکرد امدادگران نوروزی اظهار کرد: تلاش و خدمات آنها به مسافران نوروزی ستودنی و قابل ستایش است.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است.

7116/6016/1772

نظر شما