شناسهٔ خبر: 4244635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر اردبیل:

۵ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر اردبیل بهره‌مند شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از خدمات متنوع هلال احمر استان اردبیل بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی ظهر امروز در جریان اجرای طرح نیابت در شهرستان سرعین اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 5 هزار مسافر نوروزی از خدمات متنوع هلال احمر در پایگاه‌های امدادی برپا شده در سطح استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: تلاش امدادگران طرح‌های مختلف نوروزی هلال احمر استان اردبیل قابل قبول و مناسب بوده و توانسته‌اند رضایت خاطر مسافران و گردشگران نوروزی را با ارائه خدمات مختلف و متنوع فراهم آورند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل بیان کرد: تلاش بر این بوده تا با توزیع اقلام فرهنگی مختلف از جمله بروشورهای اطلاع‌رسانی، قبله‌نما و نقشه استان آنها را در این زمینه راهنمایی کنیم.

غیبی تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های امداد و نجات و اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران امسال طرح نیابت و سحاب نیز به خدمات هلال احمر افزوده شده و تلاش می‌کنیم تا در اجرای این طرح‌ها پیشگام بوده و بتوانیم خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سحاب در شهرستان سرعین گفت: این طرح به صورت ویژه در شهرستان سرعین اجرا شده و در قالب آن برای مسافران و گردشگرانی که در اطراف شهر سرعین یا میادین این شهر چادر زده و استقرار داشته‌اند از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر جعبه کمک‌های اولیه ارائه می‌شود تا در صورت وقوع حوادث و سوانح تلخ بتوانند آن را پوشش دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مورد اجرای طرح نیابت نیز بیان کرد:‌ در قالب این طرح برای خانواده‌های بدون فرزند تلاش می‌کنیم تا به نیابت از فرزندان نداشته و به‌ویژه برای خانواده‌های شهدا امدادرسانی کرده و نیازهای آنها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ ر

نظر شما