شناسهٔ خبر: 4215536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به مناسبت فرارسیدن نوروز صورت گرفت

آغاز به کار طرح نوروزی آرامش بهاری در قزوین

طرح نوروزی آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی از در سطح 90 بقعه متبرکه قزوین آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این طرح در حالی همزمان با سراسر کشور در قزوین آغاز شد که 18 خیمه معرفت از صبح امروز فعالیت خود را در سطح بقاع متبرکه شاخص مجری طرح آرامش بهاری آغاز کرد.
در خیمه‌های معرفت غرفه‌های پاسخگویی به سئوالات دینی و مذهبی، غرفه‌های کودک و نوجوان، ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه همه واقف باشیم و عفاف و حجاب، تربیت حافظان قرآن کریم و... برپا شد.
ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال نو در بقاع و اماکن متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری قزوین با نظارت و هماهنگی ستاد اجرایی طرح در ادارات اوقاف شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
آیین دعای لحظه تحویل سال نو به همراه قرائت زیارت آل یاسین و تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری قزوین اجرا و همانند سال‌های گذشته مورد استقبال مردم و مسافران قرار می‌گیرد.
همه ساله پیام نوروزی مقام معظم رهبری پس از لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه قزوین پخش و امسال نیز پیام سال جدید رهبر انقلاب پس از تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان پخش می‌شود.
پیش از این آیین عطر افشانی امامزادگان و بقاع متبرکه قزوین برگزار شد و امامزادگان استان در آستانه بهار برای پذیرایی از مسافران نوروزی و تحویل سال نور آماده شده بودند.
انتهای پیام/2667/ذ20

نظر شما