شناسهٔ خبر: 4211406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار سمنان:

تبدیل بقاع متبرکه سمنان به قطب‌های فرهنگی آغاز شده است

فرماندار شهرستان سمنان گفت: فعالیت‌های خوبی برای تبدیل بقاع متبرکه سمنان به قطب‌های فرهنگی آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در حاشیه بازدید از خیمه معرفت بلوار 17 شهریور سمنان در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: امیدواریم همه مردم و مسئولان شهرستان سمنان جزء خادمان و پیروان ائمه اطهار (ع) و امام رضا (ع) قرار گیرند.

وی تصریح کرد: چند سالی است که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و اداره اوقاف شهرستان سمنان کارهای ارزشمندی را در معرفی بقاع متبرکه در این استان انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: بقاع متبرکه بر اساس فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و فعالیت‌ها در این زمینه در استان سمنان به خوبی آغاز شده است.

سعدالدین با اشاره به اجرای طرح میقات‌الرضا (ع)، این طرح را در خدمات‌رسانی به زائران حرم امن رضوی بسیار مؤثر دانست و گفت: طرح برپایی خیمه‌های معرفت نیز یکی از کارهای مهم و قابل توجه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای استقبال از زائران حرم امام هشتم (ع) و مسافران و پاسخگویی به شبهه‌های دینی و معنوی آنهاست.

وی تصریح کرد: طرح خیمه‌های معرفت در ایام نوروز به ارتقای فرهنگ دینی و معنوی مردم و رشد شادابی جامعه و محیط‌های اسکان و پذیرایی از مسافران کمک می‌کند و کار خوبی در این زمینه آغاز شده است که باید با قدرت ادامه یابد.

فرماندار شهرستان سمنان با تقدیر از دست‌اندرکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، برپایی این خیمه‌ها را کمکی به رشد دینی و مذهبی جامعه دانست.

انتهای پیام/2249/غ20/د1000

نظر شما