شناسهٔ خبر: 41560653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همدان سفر کرد

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور به منظور بهره‌برداری از چند طرح علمی و عمرانی، امروز به همدان سفر کرد.

صاحب‌خبر -

معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همدان سفر کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همدان، مرحله نخست ساختمان پارک علم و فناوری این استان بهره‌برداری می‌شود، ساختمان اصلی این پارک، ۶ هزار متر مربع وسعت دارد و عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است.

در ادامه سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به همدان، عملیات کلنگ‌زنی مراحل بعدی این پارک، برای ساخت ساختمان‌های مربوط به شرکت‌های فناور، انجام می‌شود.

برگزاری آیین گشایش صندوق پژوهش، فناوری و نوآوری همدان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است، این صندوق هشت سهامدار دارد که چهار سهامدار آن از بخش خصوصی و چهار سهامدار دیگر از بخش دولتی هستند.

امروز همچنین چهار مرکز نوآوری نیز به شکل برقراری ارتباط تصویری کار خود را به شکل همزمان در همدان آغاز می‌کند، مرکز نوآوری اجتماعی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، مرکز نوآوری تعاون با مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز نوآوری انگور و صنایع وابسته و  مرکز نوآوری شهرستان نهاوند گشایش می‌یابند.

بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پارک علم و فناوری همدان و همچنین بهره‌برداری از یک شرکت شتاب دهنده از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جهمور به همدان است.

انتهای پیام/ د 

نظر شما