شناسهٔ خبر: 41187291 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ضدعفونی نقاط حساس شهری همچنان ادامه دارد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شیوع موج دوم ویروس کووید ۱۹، گند زدایی نقاط حساس با اولویت نقاط بیمارستانی و آلوده همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهرآرانیوز، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شیوع موج دوم ویروس کووید ۱۹، گند زدایی نقاط حساس با اولویت نقاط بیمارستانی و آلوده همچنان ادامه دارد.

مهدی یعقوبی اظهار داشت: برای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا، با همت نیرو‌های پرتلاش خدمات شهری، ضد عفونی اماکن عمومی شهر با اولویت نقاط بیمارستانی
و آلوده همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا محل‌هایی که بیشتر در دسترس شهروندان و پرتردد است از قبیل بازار‌ها و فروشگاه‌های شهرما، نقاط پرتردد، آسانسورها، پل‌های هوایی، زیرگذر‌های عابر پیاده، سرویس‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها، ضد عفونی گردد.

وی با بیان اینکه استفاده از تمامی آب‌خوری‌های سطح شهر، زمین‌های بازی و لوازم بدنسازی سطح بوستان‌ها همچنان ممنوع می‌باشد، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۷۶۷ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر، بوستان‌ها و مساجد به طور مستمر ضد عفونی می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: اقلام بهداشتی نظیر ماسک و محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز پاکبانان و کارگران خدمات شهری، روزانه تامین و در اختیار اکیپ‌های فعال در سطح شهر قرار می‌گیرد.

یعقوبی تاکید کرد: شهرداری مشهد برای حفظ سلامت شهروندان، در کنار کادر درمانی، با تمام توان تلاش می‌کند تا از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر جلوگیری شود و از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود جز برای نیاز‌های ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت حضور در اماکن عمومی حتما از ماسک استفاده نمایند تا هر چه سریعتر بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

نظر شما