شناسهٔ خبر: 41204427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ساماندهی بهره برداری اصناف از پیاده روها و فضاهای شهری

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه شهر مشهد برای ایجاد شهری پویا و فرح بخش خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی با اشاره به این مطلب که پیاده رو‌ها بخش جدایی ناپذیر شهر هستند، اظهار کرد: نشاط و تعاملات اجتماعی در زندگی از پیامد‌های زندگی شهرنشینی است که می‌توان با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و ظرفیت‌های بالقوه شهر، محیطی مناسب و با نشاطی را برای شهروندان فراهم کرد.
 
وی افزود: در این طرح تاکنون بیش از ۲۵۰ واحد صنفی مجاز شامل رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، کافه کتاب ها، شیرینی فروشی‌ها و سفره خانه‌ها مجوز استفاده از فضای پیاده رو را براساس آیین نامه ساماندهی بهره برداری اصناف از پیاده رو‌ها و فضا‌های شهری دریافت کرده اند.
 
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: طرح ساماندهی بهره برداری اصناف از پیاده رو‌ها و فضا‌های شهری از ابتدای سال ۹۷ پس از تصویب شورای اسلامی شهر مشهد و پس از اطلاع رسانی لازم در سطح شهر به مرحله اجرا درآمد که مورد استقبال اصناف و رضایت مندی شهروندان قرار گرفت.

رضوی خاطر نشان کرد: واحد‌های صنفی مجاز می‌توانند جهت استفاده از فضای پیاده روی واحد صنفی به سامانه صدور مجوز بهره برداری از پیاده رو‌ها و معابر شهری به آدرس eservice.mashhad.ir مراجعه و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ساماندهی بهره برداری از پیاده رو‌ها و فضا‌های شهری نه تنها کمک شایانی به زیبایی سیما و منظر شهری می‌کند بلکه تاثیر به سزایی در سرزندگی فضای شهر و دستیابی به شعار مشهد شهر امید و زندگی داشته است که امیدواریم با گسترش این طرح نقش موثری در نشاط و تعاملات اجتماعی، شهری ایفا کنیم.

نظر شما