شناسهٔ خبر: 40925506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از تندیس ورزشکاران در شهرها مروج ورزش پهلوانی

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: رونمایی از المان‌ها و تندیس ورزشکاران و قهرمانان در شهرستان‌های مختلف سطح استان می‌تواند مروج ورزش پهلوانی و توسعه بخش ورزش قهرمانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان در مازندران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: دغدغه‌های جوانان در سطح شهرستان محمودآباد نشان‌دهنده روحیه مطالبه‌گری و نیازمند ورود جدی همه تصمیم‌گیران برای تحقق نیازمندی‌های این قشر است. 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تأکید ویژه بر با ارزش دانستن جوانان داشتند، تصریح کرد: فرصت‌دهی به جوانان موجب می‌شود از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

 ییلاقی اشرفی به رونمایی المان و تندیس حسین توکلی در محمودآباد اشاره کرد و گفت: رونمایی از این گونه المان‌ها در شهرستان‌های مختلف سطح استان می‌تواند مروج ورزش پهلوانی و توسعه بخش ورزش قهرمانی شود. 

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان مازندران، افزود: زمان فراغت جوانان در زمان شیوع کرونا بیشتر شده است و با برنامه‌ریزی درست می‌توان اقدامات و برنامه‌های مناسب را حتی در فضای مجازی پیگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر توجه کافی و برنامه‌ریزی برای جوانان نداشته باشیم قطعا جوانان در دام‌های طراحی شده کشورهای معاند و دشمنان گرفتار خواهند شد که این یک آسیب جدی برای کشور و انقلاب است. 

ییلاقی اشرفی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و حضور سازنده و مفید جوانان، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا ظرفیت‌های فضای مجازی بیشتر شناخته شود. 

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: جوانان استان در ایام شیوع ویروس کرونا، با حمایت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان و از طریق سمن‌های مردم نهاد روزانه ۱۰ هزار ماسک تحویل بیمارستان‌ها و کادر درمانی داد و اقلام‌ و پکیج‌های مناسب بهداشتی نیز توسط همین تشکل ها تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت اوقات فراغت جوانان، یادآور شد: با توجه به آغاز فصل فراغت جوانان، باید برنامه‌های تفریحی را با ساز و کار جدید با توجه به شیوع کرونا در سطح استان طراحی و اجرا کنیم.

به گزارش فارس: در پایان این جلسه ضمن اهداء اعتبارنامه سمن‌های تازه تأسیس محمودآباد از تشکل‌های جوانان فعال این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

نظر شما