شناسهٔ خبر: 40922291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های دیدار فولادخوزستان - استقلال

از ۳ اخراجی تا کیفیت پایین تصاویر

پریسا زنگنه منش

لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۱۱۷ روز تعطیلی با دیدار معوقه تیم های فولاد و استقلال تهران از سر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

دیدار فولاد – استقلال از ساعت ۲۱ امشب، چهارم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد با اجرای پروتکل های بهداشتی آغاز شد. این بازی برای دو تیم به جهت رسیدن به رده های بالایی جدول از اهمیت بسیار برخوردار بود.

به گزارش ایسنا، شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، صابر حردانی و حسن بیت سعید، ۱۱ مرد نکونام برای این دیدار بودند.

همچنین سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی در این دیدار در ترکیب اولیه فرهاد مجیدی قرار گرفتند.

آنچه در همان دقایق ابتدایی بازی به چشم آمد، تصویربرداری این دیدار با کیفیت پایین از سوی صدا و سیمای خوزستان بود.

همچنین باتوجه به اینکه این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شد، در اقدامی از سوی باشگاه فولاد نیز تصاویری از بازیکنان و مربیان این تیم، روی سکوها قرار داده شد.

دو تیم با توجه به حساسیت این دیدار، بازی را خوب شروع کردند اما این استقلالی ها بودند که در دقیقه ۱۲ توسط روزبه چشمی به گل رسیدند. در حالی که قرار بود بازیکنان پس از به ثمر رسیدن گل، شادی جمعی پس از گل نداشته باشند اما استقلال ها به این مهم توجهی نداشتند.

شاگردان نکونام که خود را به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده کرده بودند، تلاش خود را برای رسیدن به گل بیشتر کردند تا این که در دقیقه ۲۶ موسی کولیبالی بازی را به تساوی کشاند تا بازهم یک مدافع برای فولاد گل زده باشد. فولادی ها هم شادی جمعی پس از گل داشتند.

در دقیقه ۳۰، بازی به دلیل گرمای هوای اهواز به مدت سه دقیقه متوقف شد.

بازی رو به اتمام بود که داور در صحنه ای علی کریمی، بازیکن خوزستانی استقلال تهران را به دلیل انجام حرکت خطرناک روی بازیکن فولاد با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد. این تصمیم سیدعلی، داور این دیدار با اعتراض فرهاد مجیدی همراه بود و داور او را هم از کنار زمین اخراج کرد. باتوجه به این حواشی بازی برای دقایقی متوقف شد. در زمانی که بازی متوقف بود، چیزی به اسم فاصله گذاری اجتماعی اصلا معنا نداشت و پروتکل ها رعایت نشد.

باشگاه فولاد از روز گذشته در نظر داشت که صدای تشویق هواداران خود را در استادیوم پخش کند و در حالی که انتظار می رفت این اقدام جالب از دقایق ابتدایی بازی انجام شود اما در زمانی که بازی به دلیل اعتراض تیم استقلال به داوری متوقف بود به یکباره صدای تماشاگران در استادیوم پخش شد تا بازیکنان تیم فولاد از حمایت مجازی هواداران خود بهره مند شوند.

همچنین با هماهنگی سازمان لیگ و روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان قرار است، کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم های فولاد و استقلال از طریق سایت آنتن به صورت زنده پخش شود.

نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم عارف غلامی در دقیقه ۶۶ به علت برخورد با بازیکن فولاد، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا او دومین اخراجی تیم استقلال در این بازی باشد.

صابر حردانی نیز در دقیقه ۷۲ برای فولاد وارد زمین بازی شد و باتوجه به این که سعادت حردانی، برادر کوچک صابر نیز در ترکیب اولیه تیم نکونام بود، این ۲ برادر در بازی با استقلال، دومین حضور همزمان در بازی های این فصل را تجربه کردند.

در دقیقه ۷۵ نیز بازی به دلیل گرمای هوا برای مدت سه دقیقه متوقف شد.

استقلالی ها در دقیقه ۷۸ صاحب یک موقعیت شدند ولی ضربه سر روزبه چشمی با اختلاف از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۹ مجتبی نجاریان گل دوم را روی یک پاس کاری زیبا درون محوطه جریمه برای فولاد به ثمر رساند. توپ ارسالی او پس از برخورد به تیرک دروازه، در حالی که دیگر کاری از دست گلر حریف پیش نمی آمد وارد دروازه استقلال شد.

این دیدار در ادامه علی رغم تلاش دو تیم، گلی در بر نداشت و با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. با این نتیجه استقلال با ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند و تیم نکونام با این برد با تیم استقلال هم امتیاز شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، به رده پنجم رسید. فولاد پیش از این در رده ششم قرار داشت.

انتهای پیام

نظر شما