شناسهٔ خبر: 39233026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترخیص ۶۹۹ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های استان سمنان+ نمودار

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های استان سمنان تا روز هجدهم فروردین‌ ماه به ۸۷۸ نفر رسید و ۶۹۹ نفر از بیماران نیز بهبود یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر آمارهای به دست آمده از سوی خبرنگاران فارس، از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده ۹ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد. 

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به ۸۶۹ نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز هجدهم فروردین‌ماه به ۶۹۹ نفر رسیده است و ۱۵۶ نفر نیز بستری هستند و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

بر پایه آمارهای به دست‌آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز هجدهم فرودین ماه، ۴۴۳ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز هجدهم فروردین‌ماه ۳۴۶ نفر اعلام شده و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۹۴ نفر است و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

در دو شهرستان شاهرود و میامی در استان سمنان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارند، شمار مبتلایان به ویروس کرونا ۴۳۵ نفر اعلام شده و چهار نفر افزایش داشته است؛ ۶۲ نفر نیز بستری هستند و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند. 

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در دو شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تا روز هجدهم فروردین‌ماه به ۳۵۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

نظر شما