شناسهٔ خبر: 39226124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهبودی ۳۴۶ کرونایی در ۶ شهرستان سمنان+ نمودار جزئیات

طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی‌های ۶ شهرستان استان سمنان تا روز هجدهم فروردین‌ماه به ۴۴۳ نفر و تعداد بهبودی‌ها به ۳۴۶ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر گزارش‌های به دست آمده از سوی خبرنگار فارس از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که ۶ شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارد، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به‌طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از ارائه گزارش پنج مورد جدید ابتلا به این ویروس در این منطقه از استان سمنان حکایت دارد.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، ۴۴۳ نفر است.

بر پایه آمار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا روز هجدهم فرودین ماه، ۳۴۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون مرخص شده‌اند که این آمار، سه نفر نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

هم‌اکنون ۹۴ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند که این عدد امروز ۹ نفر کاهش داشته است و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

دو شهرستان شاهرود و میامی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند که آمارهای آنها جداگانه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

نظر شما