شناسهٔ خبر: 38941007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان به ۳۸۱ نفر رسید

احسان‌پور با بیان اینکه شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان به ۳۸۱ نفر رسید گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (پنج شنبه ۲۹ اسفند) در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کروناویروس در خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده است .

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: این موارد به تفکیک‌ شهرستان‌ها شامل هشت مورد در اهواز، سه مورد خرمشهر، شهرستان‌های باوی و رامهرمز هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آبادان، دشت‌آزادگان، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم‌استانی‌های مبتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده است تصریح کرد: شمار جان‌باختگان به ۵۱ نفر در استان افزایش یافت .

 

احسان‌پور با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲۹ بیمار مبتلا سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند اضافه کرد: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۳۸۱ نفر ابتلای قطعی  کروناویروس به ثبت رسیده است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۵ مورد در اهواز، دزفول و آبادان هز کدام ۳۸ مورد، ماهشهر ۲۸ مورد، اندیمشک ۲۷ مورد، شوشتر ۲۶ مورد، خرمشهر ۱۷ مورد، شادگان ۱۶ مورد، مسجدسلیمان ۱۰ مورد، بهبهان ۹ مورد، شوش، رامهرمز و باوی هر کدام هشت مورد، کارون پنج مورد، ایذه چهار مورد، هندیجان سه مورد، اندیکا، امیدیه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۲ مورد و گتوند، باغملک و دشت‌آزادگان هر کدام یک مورد مبتلا هستند.

 

پایان پیام/ 679

نظر شما