شناسهٔ خبر: 68380236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه خبر داد؛

مراجعه۶۸۸۳زائر به اورژانس در پایانه خسروی از ابتدای عملیات اربعین

کرمانشاه- کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مراجعه۶هزار و ۸۸۳ زائر به اورژانس در پایانه خسروی از ابتدای عملیات اربعین

صاحب‌خبر -

مسعود قلعه سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجموع از آغاز عملیات اربعین در پایانه مرزی خسروی و مرکز فوریت‌های پزشکی ثارالله (ع) در این پایانه مرزی به بیش از ۶ هزار و ۸۸۳ زائر خدمت رسانی شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۹۴۸ نفر به مرکز فوریت‌های پزشکی ثارالله (ع) و یا اکیپ‌های سیار این مجموعه مراجعه کردند که ۹۳۷ نفر آنها در محل مراجعه درمان مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۱ مورد از مراجعه کنندگان نیاز به اعزام به بیمارستان داشتند که در مجموع از ابتدای عملیات اربعین توسط این اورژانس ۶۲ نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای عملیات اربعین در اورژانس ۶ مورد ترافیکی و سانحه تصادف در این اورژانس به ثبت رسیده که ۲ مورد نیز در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

قلعه سفیدی خاطرنشان کرد: در هر شیفت اورژانس در این مرکز، بیش از ۴۰ نیروی اورژانس به صورت آماده باش در خدمت زائران هستند.

وی به مراجعه زائران به اتاق‌های سرد دانشگاه علوم پزشکی در مرز خسروی اشاره کرد و افزود: در مجموع ۶۷۹ مراجعه به اتاق‌های سرد شماره یک و ۲ در پایانه مرزی خسروی داشته‌ایم.

نظر شما