شناسهٔ خبر: 38736976 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

افزایش سفارش مجازی با شیوع کرونا در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: با شیوع ویروس کرونا، سفارش مجازی در شهروند افزایش یافته است و در جلسه اخیراً ستاد کرونا، با سازمان تاکسیرانی توافقی کردیم که یک سری تاکسی در اختیار ما قرار بدهند تا شهروند بتواند کالا‌های سفارش شده را برای مردم ارسال کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی امرالهی در نشست خبری مجازی ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران اظهار کرد: فروشگاه شهروند از ابتداء شیوع ویروس کرونا در پایتخت اقدامات کلی را انجام داده است و برای پیشگیری از ابتلاء کارکنان شهروند تمهیداتی را انجام داد و آن‌ها را مجز به استفاده از ماسک و دستکش کرده است همچنین محلول‌های آنتی باکتریال در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: تمام چرخ‌های دستی که در فروشگاه شهروند مورد استفاده مشتریان قرار می‌گیرد حداقل سه تا چهار بار ضدعفونی می‌شوند و در مجموع ضمن صیانت از کارکنان شهروند به مشتریان هم این توجه انجام می‌شود همچنین با استفاده از دستگاه تب سنج ورود افراد مشکوک به ویروس کرونا به فروشگاه کنترل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهروند افزود: برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تعداد فروشگاه‌های شبانه‌روزی شهروند افزایش یافته است که این مسئله مورد استقبال مردم قرار گرفته است البته معمولاً از ساعت دو بامداد تعداد مراجعه‌کنندگان به فروشگاه‌های شهروند ۹۰ درصد کاهش می‌یابد. مردم استقبال خوبی از این فروشگاه‌ها کردند و تا ساعت دو که فروشگاه‌های شهروند به صورت شبانه‌روزی فعال هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امراللهی ادامه داد: همچنین درباره سفارش‌های مجازی و اینترنتی نیز اقداماتی انجام شده است در واقع سفارش مجازی افزایش یافته است و در جلسه اخیراً ستاد کرونا، با سازمان تاکسیرانی توافقی کردیم که یک سری تاکسی در اختیار ما قرار بدهند تا شهروند بتواند کالا‌های سفارش شده را برای مردم ارسال کنند و هم اکنون این همکاری ایجاد شده است، اما تعداد درخواست‌های مجاز بیش از حد انتظار است و مشکل در بخش فروش مجازی بحث ارسال کالاهاست و غیر از این مسئله در تمامی فروشگاه‌های شهروند کالا به میزان کافی وجود دارد و مشکل تنها ارسال کالاهاست که این مسئله در چند روز آینده رفع خواهد شد.

وی افزود: همچنین با پیک بادپا مدتهاست در حال مذاکره هستیم که البته در بحث هزینه‌ها با این مجموعه به توافق نرسیده‌ایم و مسئله‌ای که وجود دارد این است که ارسال کالا با ارزش ۳۰۰ هزار تومان از سوی شهروند باید به صورت رایگان انجام شود و سر این مسئله هنوز با پیک بادپا به توافق نرسیده‌ایم که مجدداً فردا جلسه‌ای را با مسئولان این مجموعه داریم.

مدیرعامل شرکت شهروند اضافه کرد: مصوب کردیم که در تمامی فروشگاه‌ها، پزشک مستقر شود و این مسئله از طریق شرکت شهر سالم پیگیری شده و امیدواریم در چند روز آینده در تمامی فروشگاه‌ها پزشکان برای کنترل کارکنان و مشتریان مستقر شوند.

امراللهی افزود: در رابطه با تخفیف اجناس نیز تخفیف کالا همانند سابق در حال انجام است و در برخی از موارد از ۱۰ درصد الی ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید مجدد بر اینکه تمام کارکنان شهروندان دستکش و ژل‌های آنتی باکتریال تأمین و در اختیار أن‌ها قرار داده شده است، اظهار کرد: در تلاشیم با تأمین این تجهیزات آن‌ها را در اختیار شهروندان قرار دهیم که این مسئله را از طریق وزارت بهداشت پیگیری کردیم تا چنانچه امکان داشته باشد سهمیه‌ای در اختیار شرکت شهروند قرار دهند و مسئولان وزارت بهداشت قول دادند که أن را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین در رابطه با عرضه شوینده در فروشگاه‌های شهروند خاطرنشان کرد: به اندازه کافی عرضه شوینده‌ها در فروشگاه‌های شهروند انجام می‌شود، ولی در مورد ژل‌های انتی باکتریال یک سری محدودیت‌هایی هست و درحال مذاکره با وزارت بهداشت هستیم و انشاالله بتوانیم تأمین کنیم.

نظر شما