شناسهٔ خبر: 38734052 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فروشگاه شهروند:

چرخ‌های دستی روزی ۴ بار ضدعفونی می‌شوند

نورا حسینی

سرپرست فروشگاه شهروند گفت:چرخ های دستی و شلف‌های اجناس روزی سه تا چهاربار ضدعفونی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امراللهی سرپرست فروشگاه شهروند در تشریح اقدامات این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا گفت: همه کارکنان شهروند مجهز به ماسک، دستکش و محلول آنتی باکتریال هستند. ما به هر نحوی که هست برای کارکنانمان ماسک و ژل تامین می‌کنیم اما برای مشتریان این محصولات در سطح بازار کم است. از وزارت بهداشت و صنعت پیگیری کردیم که به ما سهمیه بدهند و قول دادند که تامین کنند. در فروشگاه هیچ گونه کمبودی نیز در مواد شوینده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چرخ های دستی و شلف‌های اجناس روزی سه تا چهار بار ضدعفونی می‌شوند، اضافه کرد: همچنین اخیراً برای کنترل ورود مشتریان مشکوک، تمام فروشگاه‌ها مجهز به دستگاه تب سنج شده‌اند.

سرپرست فروشگاه شهروند با اشاره به ۲۴ ساعته بودن برخی شعب فروشگاه اضافه کرد: البته از آنجایی از ساعت ۲ بامداد به بعد دیگر مشتری حضور ندارد و امکان نگه داشتن کارمندان تا صبح نیست، فروشگاه‌ها از ساعت دو بامداد به بعد تعطیل می‌شوند.

امراللهی از افزایش شدید سفارشات مجازی خبر داد و گفت: در جلسه اخیر ستاد کرونای شهرداری تهران از سازمان تاکسیرانی خواستیم که تعدادی تاکسی برای ارسال کالا در اختیار ما قرار دهد اما سفارشات پیش از حد تصور است به همین دلیل برای ارسال کالا مشکل داریم اما برای تامین آن نه و در انبارها کالا به اندازه کافی موجود هست.

سرپرست فروشگاه شهروند از رایزنی با تعدادی نرم افزارهای حمل و نقلی برای ارسال سفارشات مشتریان خبر داد.

وی همچنین گفت که؛ بنا داریم با همکاری شرکت شهر سالم در همه فروشگاه ها پزشک مستقر هم برای رفاه حال مشتریان و هم کارکنان داشته باشیم.

نظر شما