شناسهٔ خبر: 38733948 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهروند خبر داد؛

استقرار پزشک در فروشگاه های شهروند/ خرید آنلاین بسیار بیشتر از هدف تصور است

مدیرعامل شرکت شهروند از رایزنی با شرکت شهر سالک بمنظور استقرار پزشک در فروشگاه های شهروند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین نشست خبری مجازی مدیریت شهری به منظور تشریح اقدامت شهرداری در زمینه کرونا ویروس برگزار شد. 

مهدی امرالهی (مدیر عامل شرکت شهروند) گفت: از ابتدای تشکیل ستاد کرونا، صیانت از پرسنل فروشگاه های شهروند در دستور کار قرار گرفت و مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش برای آنها تامین شد. اخیرا نیز تمامی چرخ دستی ها در فروشگاه های شهروند حداقل روزانه در سه تا ۴ نوبت ضدعفونی می شوند و هم سلامت کارکنان و هم شهروندان مورد توجه ما قرار دارد. 

او ادامه داد: تمامی فروشگاه های شهروند نیز برای تشخیص افراد مشکوک مجهز به دستگاه تب سنج شدند و کنترل های اولیه شهروندان قبل از ورود به فروشگاه انجام می شود. 

امرالهی درباره افزایش فروشگاه های شبانه روزی شهروند گفت: ۸ فروشگاه پر رفت آمد به صورت شبانه روزی فعال شدند و با توجه به اینکه عموما بعد از ساعت ۲ صبح مراجعه ای نداریم، تعطیل می شوند. 

مدیرعامل شرکت شهروند درباره فروش آنلاین نیز گفت: سفارش مجازی به شدت افزایش پیدا کرده و بسیار بیشتر از هدف تصور است و اکنون مشکل ما در زمینه ارسال کالا است در جلسه اخیر ستاد کرونا با سازمان تاکسیرانی توافقی داشتیم مبنی بر ارسال کالاها توسط تاکسی ها و امیدواریم در چند روز آینده این مشکل برطرف گردد. 

او درباره استفاده از اسنپ و پیک بادپا برای جابجایی کالاها گفت: با پیک بادپا بر روی هزینه های انتقال به توافق نرسیدیم و جلسه مجددی قرار است با آنها برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم این مساله را نهائی کنیم.

امرالهی گفت: با هماهنگی شرکت شهر سالم، در هیات مدیره شهروند مصوب شد در همه فروشگاه ها پزشک مستقر داشته باشیم و از طریق شرکت شهر سالم آنرا دنبال و امیدواریم در چند روز آینده تحقق پیدا کند.

مدیرعامل شهروند درباره تخفیف ده درصدی کالاها گفت: تخفیف کالاها مانند گذشته ادامه دارد و در برخی کالاها تخفیف های بیشتری نیز در نظر گرفته شده است.

او درباره تامین ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی کننده برای کارمندان و فروشندگان گفت: برای تمامی پرستل این ملزومات فراهم است، اما برای شهروندان کم است و از وزارت بهداشت پیگیر هستیم که سهمیه ای شهروندان نیز در نظر گرفته شود. شهروند هیچ مشکلی در تامین مواد شوینده ندارد، اما درباره ژل های آنتی باکتریال محدود است و با وزرات بهداشت برای تامین آنها در حال رایزنی هستیم. 

 

نظر شما