شناسهٔ خبر: 38629373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عصر امروز برگزار شد؛

حضور معاون و مشاور وزیر ورزش و جوانان در مجلس یاد بود سیامند رحمان

مجلس یادبود مرحوم سیامند رحمان با حضور گسترده مردم و مسئولین امروز سه‌شنبه 13 اسفند در اشنویه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجلس یادبود مرحوم سیامند رحمان با حضور گسترده مردم و مسئولین امروز سه‌شنبه 13 اسفند در اشنویه برگزار شد.

دکتر تقی زاده در این مراسم پیام های تسلیت ریاست محترم جمهور، ریاست مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان را قرائت کرد.

معاون وزیر در این مراسم گفت: سیامند رحمان هم از لحاظ اخلاق و منش پهلوانی و هم از لحاظ فنی و ورزشی الگویی به تمام معنا بود و هر بار که وزنه می زد دل میلیون ها ایرانی و حتی طرفداران انبوه خود در جهان را شاد می کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان همچنین در این مراسم گفت: این قهرمان تکرار نشدنی تاریخ ورزش کشور بارها و بارها در رقابت های پارالمپیک و جهانی با رکوردزنی های غرورآفرینش و با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان، موجب سربلندی ایران شد.

در این آیین  سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و حمید علی صمیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین حضور داشتند.

پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرماندار استان، رئیس و اعضای هیئت جانبازان، مسئولان شهرستانی از حاضران در این مراسم بودند.

در حاشیه برگزاری این مراسم، حمید علی‌صمیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به همراه روسای هیئت‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با حضور در منزل سیامند رحمان به ادای احترام و عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم پرداختند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما