شناسهٔ خبر: 67836875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد:

بیرانوند باید برای همیشه دور پرسپولیس خط بکشد/ «حسن» عالی نبود

بهنام روان پاک

کارشناس فوتبال گفت: باید قانونی در باشگاه پرسپولیس وضع شود تا دور بازیکنی مانند بیرانوند که همیشه باعث ناراحتی هواداران شده دیگر نزدیک نشوند و او را برای همیشه از پرسپولیس کنار بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم و لیگ نخبگان آسیا آماده می‌کند و از این رو مدیران باشگاه مطابق نیاز تیم اقدام به جذب بازیکنان مدنظر کرده‌اند. البته پرسپولیس در نقل و انتقالات ۳ بازیکن تأثیر گذار (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر) فصل قبل خود را از دست داده که هنوز برای بیرانوند جانشین جدیدی خریداری نشده است.

نبی الله باقری‌ها پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با نفرات جدیدی (فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب العملود) که پرسپولیس تاکنون جذب کرده است، اظهار داشت: بازیکنانی که تاکنون به پرسپولیس اضافه شده‌اند از خریدهای خوب به شمار می‌روند. علیپور و احمدزاده سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند و کیفیت فنی آنها مشخص است.

او ادامه داد: این دو بازیکن با جو باشگاه آشنا هستند و این موضوع کمک زیادی به آنها و تیم خواهد کرد. پرسپولیس باید زودتر اقدام به جذب بازیکنان مدنظر خود می‌کرد تا تیم به طور کامل در اختیار سرمربی قرار می‌گرفت. تیمی که قهرمان شده نباید حواشی دور آن باشد و مدیران باید موضوعات را مدیریت کنند. باشگاه باید به گذشته بازیکنان هم نگاه کند، به عنوان مثال زمانی که پرسپولیس نیاز به بازیکن داشت امثال فرشاد احمدزاده از تیم جدا شدند و گاهاً علیه پرسپولیس هم مصاحبه کرده‌اند و به نظرم چنین بازیکنانی نباید دیگر به پرسپولیس می‌آمدند.

بیرانوند باید برای همیشه دور پرسپولیس خط بکشد/ «حسن» عالی نبود

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی ۳ بازیکن تأثیرگذار فصل قبل این تیم افزود: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است خیلی از بازیکنان بزرگ‌تر از این افراد از تیم جدا شده‌اند اما پرسپولیس توانسته قهرمانی‌های زیادی را به هواداران خود بدهد. به نظرم بیرانوند دو سال پیش از پرسپولیس جدا شد، او در طول این مدت با مصاحبه‌هایی که انجام داد باشگاه را تحت فشار قرار داد تا هزینه‌های بیشتری را از پرسپولیس دریافت کند.

او خاطر نشان کرد: باید یک قانونی در باشگاه پرسپولیس وضع شود که بیرانوند برای همیشه از این تیم کنار گذاشته شود. خیلی از تیم‌های خود جدا می‌شوند اما نحوه جدایی باید با احترام باشد تا هواداران ناراحت نشوند. همین هواداران هستند که به باشگاه اعتبار می‌دهند. بیرانوند با روحیه هواداران در این مدت بازی کرد و حتی باعث سکته یک هوادار هم شد.

باقری‌ها تصریح کرد: اصلاً هواداران نباید برای نبود بیرانوند نگران باشند. همین امیررضا رفیعی که سال گذشته در چند بازی درون دروازه تیم ایستاد مگر بی کیفیت است؟ این دروازه‌بان جوان خیلی هم از بیرانوند بهتر بود. اگر قرار بر جذب دروازه‌بان است باید فردی جذب شود که در سطح خوبی قرار داشته باشد تا دیگر نگرانی هم در این خصوص وجود نداشته باشد.

کارشناس فوتبال در رابطه با جدایی «عبدالکریم حسن» گفت: حسن از کیفیت خوبی برخوردار بود اما عالی نبود و به نظرم در پستی که او بازی می‌کرد جای نگرانی وجود ندارد و می‌توان با نفرات دیگری که در تیم حضور دارند پست او را پوشش داد.

نظر شما