شناسهٔ خبر: 38627451 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجلس یادبود مرحوم سیامند رحمان در اشنویه برگزار شد

مجلس یادبود مرحوم سیامند رحمان امروز در اشنویه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجلس یادبود مرحوم سیامند رحمان با حضور گسترده مردم و مسئولین امروز سه‌شنبه 13 اسفند در اشنویه برگزار شد.

در این مراسم، خانواده‌ آن مرحوم، مردم ورزش‌دوست اشنویه، جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، حمید علی صمیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرماندار استان، رئیس و اعضای هیئت جانبازان، مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

تقی زاده: سیامند با وزنه هایش دل همه را شاد می کرد

در این مراسم تقی زاده  پیام های تسلیت ریاست محترم جمهور، ریاست مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان را قرائت کرد. معاون وزیر در این مراسم گفت: سیامند رحمان هم از لحاظ اخلاق و منش پهلوانی و هم از لحاظ فنی و ورزشی الگویی به تمام معنا بود و هر بار که وزنه می زد، دل میلیون ها ایرانی و حتی طرفداران انبوه خود در جهان را شاد می کرد. 

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود: این قهرمان تکرار نشدنی تاریخ ورزش کشور بارها و بارها در رقابت های پارالمپیک و جهانی با رکوردزنی های غرورآفرینش و با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان، موجب سربلندی ایران شد.

قاسمی: سیامند برای همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند

مشاور وزیر ورزش و جوانان  در امور ایثارگران در این مراسم  اظهار داشت : این قهرمان پاراوزنه برداری کشورمان  با آن چهره دوست داشتنی و اخلاق  والا ومنش جوانمردی اش برای همیشه در قلب ها زنده خواهد ماند.

سردار قاسمی از زنده یاد سیامند رحمان را الگویی مثال زدنی در اخلاق و پهلوانی عنوان کرد و افزود: این پهلوان ملی با قدرت، تلاش و غیرت بی مانندش در تمامی  مسابقات ،چه جهانی، آسیایی و بخصوص پارالمپیک همه دنیا را مبهوت خود می کرد.

او افزود: سیامند  با اخلاق و منش پهلوانی خود در سراسر جهان نام نیکویی از خود برجای گذاشت  و همه دوستداران این قهرمان فقید، نبود او را ضایعه ای بزرگ برای ورزش کشور و دنیا می دانند. ابن قهرمان بلندآوازه ایران و جهان با آن چهره دوست داشتنی، اخلاق و منش جوانمردی اش همیشه در قلب ها زنده است.

مسئولین در منزل سیامند

در حاشیه برگزاری این مراسم، حمید علی‌صمیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به همراه روسای هیئت‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با حضور در منزل سیامند رحمان به ادای احترام و عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم پرداختند.

انتهای پیام/س

نظر شما