شناسهٔ خبر: 38377070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امام جمعه ساری:

مردم با انتخاب افراد کارآمد مجلسی پویا تشکیل دهند

امام جمعه ساری امام جمعه مرکز مازندران گفت : در انتخابات تنها حضور کافی نیست و باید با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل دهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت الاسلام محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری اظهار کرد: ملت ایران در هفته اخیر  در حال پشت سر گذاشتن  دو آزمون هستند، یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن که با افتخار پشت سر نهادند کردند و دیگری که انتخابات است.

 وی تأکید کرد که مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود به صندوق می‌اندارند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

امام جمعه مرکز مازندران گفت : در انتخابات تنها حضور کافی نیست و باید با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل دهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی تأکید کرد که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: آمریکایی ها ثابت کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به آنان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور و مشارکت در مناسبت ها مانند انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن را زبان دیگری برشمرد که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

حجت الاسلام ‌محمدی لایینی به روز امور تربیتی در هشتم اسفندماه اشاره کرد و گفت گفت : کمیت زندگی مهم نیست و کیفیت زندگی و اینکه چگونه زندگی اسلامی همراه با ارزش های انقلاب باشد، مهم است.

وی تقوا را اگوهری دانست که به تمام خدمات و عبادات انسان عیار می دهد و تأکید کرد که با برداشتن آن کارهای افراد ارزشی نخواهد داشت .

 

 

 

 

 

نظر شما