شناسهٔ خبر: 38377960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور، رقم مشارکت قابل قبول باشد

وزیر کشور گفت: حضور در انتخابات می‌تواند هم در تحلیل و هم درچگونگی برخورد دشمنان موثر باشد. هر زمان مردم در صحنه بودند تحلیل‌های آنها عوض شده است. امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور رقم مشارکت قابل قبول باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از رای دادن در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت ۱۲ میزان شرکت کنندگان همانند و برابر دور قبل بوده است. 

وی عنوان کرد: موضوع رای و مشارکت در سرنوشت کشور در انتخابات امر مقدسی است و مردم ما در این ۴۱ سال در همه انتخابات شرکت کرده‌اند و این حق مردم است که شرکت کنند و نظر خود را در چگونگی اداره کشور اعلام کنند. 

وزیر کشور افزود: بنابراین از نظر دموکراسی و مردم سالاری دینی رقم قابل ملاحظه‌ای در این حوزه داریم و اگر به لحاظ تاریخی هم حساب کنیم اولین بار مشروطه در ایران اتفاق افتاده است. 

رحمانی فضلی تاکید کرد: امیدواریم که این امر تدوام پیدا کند و مردم با انگیزه بالا و شوق بیشتری تا آخر وقت رقم مشارکت را به گونه‌ای بالا ببرند که این حضور می‌تواند هم در تحلیل و هم درچگونگی برخورد دشمنان موثر باشد. هر زمان مردم در صحنه بودند تحلیل های آنها عوض شده است. امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور رقم مشارکت قابل قبول باشد.

 

نظر شما