شناسهٔ خبر: 38214314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حیات‌الغیب مطرح کرد:

اردوگاه فشافویه مراحل بازسازی را به سرعت طی می‌کند

مدیرکل زندان‌های استان‌تهران با حضور در اردوگاه فشافویه، روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت این مرکز را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب با اشاره به لزوم تسریع در روند بهسازی تمامی اماکن این اردوگاه تأکید کرد: زیباسازی و بهسازی محیط زندان، رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان‌ها عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتارهای مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

وی افزود: زندان به‌عنوان بخشی از جامعه است و سعی می‌شود افرادی که بنا بر حکم قضایی در این محل زندگی می‌کنند، طی فرآیندها و برنامه‌های روانشناسانه‌ای که طراحی شده، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی برگردند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین گفت: از آنجا که محیط مناسب می‌تواند روند رشد، کمال و شکوفا شدن ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم کرده، فرآیند تغییر و اصلاح را تسهیل کند، بدیهی است ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به‌ویژه اگر همراه با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای مددجویان باشد، تاثیر زیادی در روحیه، شادابی، سلامت روان و بازگشت سالم آنان به جامعه دارد.

حیات الغیب در پایان این بازدید با مددجویان گفتگو کرده و در زمینه حل مسائل مطرح شده توسط آنان دستوات لازم را صادر کرد.

نظر شما