شناسهٔ خبر: 38214550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل زندان‌های استان تهران:

اردوگاه فشافویه مراحل بازسازی را به سرعت طی می‌کند

تهران- ایرنا- مدیرکل زندان‌های استان تهران با حضور در اردوگاه فشافویه، روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت این مرکز را بررسی و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح پروژه های جدید زمینه بهره‌مندی مددجویان از فضای بهتر اصلاحی و تربیتی فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، سید حشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم تسریع در روند بهسازی تمامی اماکن این اردوگاه تأکید کرد: زیباسازی و بهسازی محیط زندان، رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان ها، عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتارهای مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

وی افزود: زندان به عنوان بخشی از جامعه است و سعی می شود افرادی که بنابر حکم قضایی در این محل زندگی می کنند، طی فرآیندها و برنامه های روان‌شناسانه ای که طراحی شده است، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی بازگردند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین گفت: از آن جا که محیط مناسب می تواند روند رشد، کمال و شکوفا شدن ظرفیت ها و استعداد ها را فراهم و فرآیند تغییر و اصلاح را تسهیل کند، بدیهی است ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به ویژه اگر با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای مددجویان همراه باشد، تاثیر زیادی در روحیه، شادابی، سلامت روان و بازگشت سالم آنان به جامعه دارد.

 در پایان این بازدید که معاون اداری مالی اداره کل نیز حضور داشت، حیات الغیب با مددجویان گفتگو و در زمینه حل مسائل مطرح شده، توسط آنان دستوات لازم را صادر کرد.

نظر شما