شناسهٔ خبر: 38214384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور مدیرکل زندان‌های استان تهران؛

پروژه‌های عمرانی ندامتگاه دماوند به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های عمرانی ندامتگاه دماوند با حضور مدیرکل زندان‌های استان تهران به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب در مراسم افتتاح پروژهای عمرانی ندامتگاه دماوند اظهار داشت: زیباسازی و بهسازی محلی که مددجو بایستی بر اساس حکم قضایی مدتی درر آن اقامت داشته باشد، عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتار های مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

مدیر کل زندان های استان تهران در آیین افتتاح پروژهای عمرانی ندامتگاه دماوند که با حضور معاونین اداره کل، فرماندار، مسئولین حوزه های قضایی و مسئولان آن شهرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای امنیت و اقدامات تربیتی جهت مدجویان گفت: احساس آرامش خاطر، ارتقای روحیه نشاط و و حس امنیت، یکی از نیازهای مددجویان و مهم ترین شاخص کیفیت و زیبایی بصری است.

سیدحشمت اله حیات الغیب افزود: زیباسازی و بهسازی محلی که مددجو بایستی بر اساس حکم قضایی مدتی در آن اقامت داشته باشد و رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان ها عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتار های مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد بود.

وی تأکید کرد: افزایش و توسعه این فضا به ندامتگاه دماوند سبب ارتقاء سطح معنوی و علمی مددجویان می شود و بهبود امکانات و فضای فیزیکی زندان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأثیرپذیری مددجویان از آموزش‌ها را بیشتر می نماید.

مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی مختصر از روند ساخت اندرزگاه و مجتمع آموزشی، فرهنگی و کارگاهی ندامتگاه دماوند اظهار داشت: مجموعه جدید به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع شامل فضای خوابگاهی، نمازخانه، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، بخش بهداشت و درمان و مجتمع کارگاهی احداث، به بهره برداری رسید.

همچنین علاوه بر اندرزگاه جدید، اتاق مانیتورینگ، سالن ملاقات، سالن کنفرانس و کارگاه خیاطی نیز افتتاح شده، مورد بهره برداری گرفت که خوشبختانه با راه اندازی این مجموعه، با فضای بسیار مناسب تمام زندانیان دارای تختخواب بوده و دیگر زندانی کف خواب در ندامتگاه دماوند نخواهد بود.

نظر شما