شناسهٔ خبر: 38022103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تاکنون 92 هزار فقره اسناد علوی به مردم اهدا شده است

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در راستای محرومیت زدایی و توجه به قشر محروم جامعه برای سند دار کردن اراضی تا امروز 92 هزار فقره اسناد در کشور اهدا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس  از گرگان، سید پرویز فتاح ظهر امروز در مراسم اهدای اسناد علوی در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز هفت هزار اسناد علوی در استان های گیلان ، مازندران، گلستان ،خراسان رضوی و خراسان شمالی به صورت متمرکز در گلستان اهدا می شود.

وی افزود: از تعداد هفت هزار اسناد علوی چهار هزارو 850 فقره سند مربوط به استان گلستان است که به مردم محروم سراسر استان اهدا می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: از چهار هزارو 850 فقره اسناد علوی در گلستان یکهزارو 500 فقره اسناد مربوط به اراضی کشاورزی است که مساحت آن 21 میلیون متر مربع است.

وی خاطر نشان کرد: سه هزارو 350 فقره اسناد دیگر به مساحت یک میلیون و 331 هزارو 820 متر مربع به صورت اسناد مسکونی اهدا می شود.

فتاح گفت: ارزش ریالی این اسناد واگذار شده دو هزارو 398 میلیارد و 269 میلیون ریال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با تفاهم نامه های صورت گرفته با مسئولان ارشد استانی قرار است ضمن تسریع در اهدا و واگذاری اسناد علوی به مردم آمادگی داریم طرح های کشاورزی انجام شده در استان گلستان را به شکل تعاونی و با آداب قانونی ولی تخفیف ویژه واگذار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: فعالیت های ما در شهرستان مراوه تپه در راستای اشتغالزایی ، رفع بیکاری و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه شهرستان است و مانعی برای مسئولان استانی و شهرستانی نیست بلکه در کنار دولت و مسئولان هستیم و هر فعالیتی با موافقت استاندار و فرماندار شهرستان مراوه تپه خواهد بود.

وی اضافه کرد: آن بخشی از اراضی ما و  که در گذشته به صورت سهوی تصرف شده و زیرساخت هایی برای منطقه ایجاد شده مانعی ندارد و ما اصرار به  بازگرفتن آن نیستیم بلکه با تواتر اراضی دیگری را در مکان های دیگر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/2307/ق

نظر شما