شناسهٔ خبر: 37638479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال ۷ تریلر کمک‌های سپاه کرمان به مناطق سیل زده

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تاکنون خدماتی که به مناطق سیل زده انجام شده ۷ دستگاه تریلر اقلام خوراکی وآب معدنی و ۳۰۰ بسته مواد غذایی توسط بسیج دانشجویی پوشش داده شد.

صاحب‌خبر -

حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در روز‌های اخیر بارش شدید باران و وقوع سیل در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خسارات بسیاری را به منازل، تأسیسات زیرساختی و به اموال مردم وارد کرد.

او افزود: در مرحله اول سپاه استان کرمان پس از براورد مناطق جنوب استان کرمان یک دستگاه کامیون پتو واقلام خوراکی را به شهرستان رودبار اعزام کرد.

پاداش گفت:در بحث کمک رسانی به مناطق سیل زده علاوه بر استان کرمان، استان خراسان جنوبی هم حامی و معین سیستان وبلوچستان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پس از وقوع سیل در استان کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان سپاه استان کرمان از همان روز‌های اول کار امدادرسانی به مردم را آغاز کرد.

مردم و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی وغیر نقدی خود را به مناطق سیل زده در اختیار پایگاه‌های بسیج در سراسر استان قراردهند که پس از جمع بندی آوری به مناطق ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/س

نظر شما