شناسهٔ خبر: 37559930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتباط مخابراتی فنوج و بنت در سیستان و بلوچستان قطع است

سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط مخابراتی فنوج و بنت در جنوب این استان بر اثر بارش باران، سیلاب و بسته شدن مسیر‌ها قطع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد حسین عیدی زاده  سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم‌اینک تیم ستاد بحران ارتباطات سیستان و بلوچستان در حال رفع مشکل ارتباط در جنوب این استان هستند تا هرچه سریع‌تر مشکل ارتباطی برطرف شود.

او  گفت: ارتباط مخابراتی قصرقند و نیکشهر که بر اثر بارش باران و سیلاب قطع شده بود هم‌اینک وصل شده و تنها شهرستان فنوج و بنت باقی مانده که مسیر دسترسی به آن‌ها قطع است.

سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان افزود: از طریق اسپکه تیم ارتباطات استان حرکت کرده و امیدواریم به فنوج راه پیدا کنند و تا ساعتی دیگر ارتباط مخابراتی نیز در آن منطقه برقرار شود، اما در منطقه بنت وضعیت به گونه‌ای است که دسترسی به آنجا هم‌اینک امکانپذیر نیست.

او  بیان کرد: نقاط دیگر سیستان و بلوچستان قطعی مخابراتی نداریم و اگر هم قطع شود به طور موقت خواهد بود و فوری وصل می‌شود.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده تا صبح روز یکشنبه در منطقه فعال است و بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به بیش‌از ۱۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما