شناسهٔ خبر: 47166164 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جلسه پیشگیری ازوقوع جرم و سرقت تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

جلسه ی پیشگیری از وقوع جرم و تاسیسات عمومی با حضور مدیرعامل مخابرات سیستان وبلوچستان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولین قضائی و امنیتی انتظامی در محل مخابرات استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیدی زاده مدیر عامل مخارات سیستان  و بلوچستان  در جلسه ی پیشگیری از وقوع جرم و تاسیسات عمومی که با رویکرد حفظ و صیانت از اموال عمومی الخصوص تجهیزات مخابرات برگزار شد گفت: وقتی تمام ارگانهای دولتی و خصوصی همچون پزشکی ، آموزشی ؛امنیتی ، قضائی و... نیازمند بهرمندی از ارتباطات است این بی انصافی است که ما در برخورد با عده ای افراد هنجار شکن کار خدمت رسانی به مردم شریف استان را مختل می کند کوتاه بیایم .

شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب استان نیز در این نشست گفت:  این جلسه به منظور برنامه ریزی برای حفاظت از تاسسیات عمومی بویژه امکانات مخابراتی است و باید با تدوین فرآیند هزینه تخلف و خرابکاری را به گونه ای بالا ببریم که جرات تعرض را از سارقین و خرابکاران بستانیم .

همچنین حجت الاسلام و المسلمین نجفی برهمدلی و همراهی همه در تدوین و اجراء دستورالعمل صیانت از تاسیسات مخابرات تاکید کرد .

در پایان با قرائت مصوبات جلسه و بر ادامه جلسات تخصصی تاکید شد.

انتهای پیام/ع

نظر شما