شناسهٔ خبر: 37545601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت فعال سازی هیئت نابینایان و کم‌بینایان در استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه به ورزش نابینایان و کم‌بینایان گفت: باید هیئت نابینایان و کم‌بینایان در شهرستان‌های استان سمنان فعال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: نابینایان و کم‌بینایان استان سمنان در چند رشته ورزشی مانند گلبال، شطرنج، شنا، دوی صحرانوردی فعالیت می‌کنند.

او  با بیان اینکه در مجموع ۷۰ ورزشکار نابینا و کم‌بینا در استان فعالیت می‌کنند افزود: از این تعداد ۴۰ نفر آقا و ۳۰ نفر خانم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه به ورزش نابینایان و کم‌بینایان بیان کرد: افراد خاص مشکلات خاصی دارند و ازاین‌رو توجه به این مشکلات امری ضروری است.

مجتبی جانعلی  با بیان اینکه باید دغدغه داشتن سالن برای افراد ورزشکار نابینا و کم‌بینا در استان سمنان باید برطرف شود افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آمادگی لازم برای رفع مشکلات در این حوزه را داشته و در این زمینه حمایت لازم را انجام می‌دهد.

او یادآور شد: همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تلاش می‌کند تا سالن موردنیاز برای فعالیت این افراد تأمین شود و سانسی در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / م

 

نظر شما