شناسهٔ خبر: 67386099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد قالبیاف در اردبیل:

پایان رقابت‌های سیاسی، آغاز همدلی شهروندان ایران خواهد بود

اردبیل - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان اردبیل گفت: بعد از اتمام رقابت‌های سیاسی، همه به عنوان شهروندان کشور، موظف به همدلی و همکاری هستیم تا میهن اسلامی ما گام‌های بلندی به سوی توسعه و آبادانی بیشتر بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی عصر چهارشنبه در همایش هواداران محمدباقر قالیباف در ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در اردبیل اظهار کرد: حذف ظرفیت نیروی انسانی بعد از تغییر هر رئیس جمهور در ادوار گذشته، سبب خسران کشور شده است و ادامه این رویکرد، انسجام ملی را به هم می‌زند.

وی افزود: دوره حاضر، دوره توجه به نیروی انسانی است و اکنون رشد جمعیت کشور تقریبا متوقف شده است و در آینده نزدیک شاید سیر منفی نیز داشته باشد و در گذشته، دولت‌های مختلف، نیروهای دولت‌های قبلی را حذف کردند و این به ضرر کشور است.

نوروزی ادامه داد: دولت شهید رئیسی عزیز با آغوشی باز برای همه احزاب و نیروهای انسانی به عنوان ظرفیت نیروی انسانی کشور اهمیت قائل بود و لازمه ادامه این مسیر و تداوم این نگاه مثبت، رای دادن به قالیباف است تا در دولت این نامزد ریاست جمهوری نیز از بیشتر نیروهای کارآمد و شایسته استفاده شود.

وی با اشاره به حضور کادر بهداشت و درمان در این همایش گفت: بهداشت و درمان و آب سالم از دغدغه‌های مردم مناطق مختلف استان است و آب شهر اردبیل نیز که از سد «یامچی» در پایاب فاضلاب شهرستان نیر تامین می‌شود، از نظر بهداشتی مشکلاتی دارد و دغدغه‌هایی در این رابطه وجود دارد و به امید خدا نخستین مطالبه ما از دولت قالیباف تفکیک آب آشامیدنی و مصرفی خواهد بود.

وی تصریح کرد: واریز نشدن کارانه‌ها، عادلانه نبودن تعرفه‌ها، نبود پوشش بیمه‌های لازم در کشور، بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی و جذب نیروهای جدید در قالب شرکتی از مشکلات کادر بهداشت و درمان در استان اردبیل و بلکه کل کشور است و همچنین افزایش تخت‌های بیمارستانی و احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی از نیازهای استان است که از دولت قالیباف مطالبه خواهیم کرد.

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل اظهار کرد: امروز همه ما به انسجام ملی سلام می‌دهیم و از دو قطبی‌سازی گریزانیم و امیدواریم با رای قاطع به دکتر محمدباقر قالیباف، آینده‌ای روشن و سربلند را برای ایران اسلامی و به تبع آن، استان اردبیل رقم بزنیم و با این امید، همدیگر را روز جمعه در پای صندوق‌های آرا ملاقات خواهیم کرد.

در این همایش تنی چند از دانشجویان و مدیران برتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل، به بیان مشکلات و موانع بخش بهداشت و درمان استان پرداختند.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور در روز هشتم تیر برگزار خواهد شد ، صلاحیت ۶ نامزد برای این رقابت تایید شده است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است ، بیش از یک میلیون نفر از مردم این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما