شناسهٔ خبر: 67386014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شفت:

شهرستان شفت آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

شفت- فرماندار شفت با تاکید بر۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: شهرستان شفت آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ریاست جمهوری که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد ضمن یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: تمام مقدمه‌ها و اقدامات لازم در بخش‌های مختلف انجام شده و همه دستگاه‌ها پای کارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

فرماندار شفت با اشاره به اهمیت ۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: شفت آماده برگزاری انتخابات با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه شفت آماده برگزاری انتخابات با شکوه و در چارچوب قانون است، افزود: تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند آمادگی کامل دارند.

نقدی با اشاره به اینکه به طور قطع دستاوردها و اقدامات ماندگار دولت سیزدهم (دولت مردمی و ایران قوی) عاملی مهم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است، ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، نمادی از وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهیدمان رئیسی است.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شفت گفت: مشارکت بالا در انتخابات زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی را فراهم می‌کند.

فرماندار شفت به اهمیت چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است و مجریان انتخابات نیز در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۱۹ شعبه اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۱۴ مورد شهری و ۱۰۵ مورد روستایی است.

فرماندار شفت با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی شعب شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کاربران رایانه هستند.

نظر شما