شناسهٔ خبر: 37392995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده، ولی فقیه در لرستان:

ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان

رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در یکصد و یکمین جلسه این شورا خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی در زیر مجموعه این شورا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در یکصد و یکمین جلسه این شورا خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی در زیر مجموعه این شورا شد.
سید احمد رضا شاهرخی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" گفت: مردم لرستان با حضور خودجوش خود، به خوبی قدردانی شان از شخصیت این شهید بزرگ را به منصه ظهور رساندند که این یکی از بارزترین جلوه‌های فرهنگ عمومی است.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از کارسازترین شورا‌های استان است که باید به خوبی در موضوعات گسترده‌ی این حوزه ورود کرده و در این راستا نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی در زیر مجموعه این شورا هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: مسئولیت یک فرصت مغتنم برای خدمتگذاری به مردم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که این فرصت موجب عاقبت به خیری ما شود.

امام جمعه خرم آباد در پایان خاطر نشان ساخت: شورای فرهنگ عمومی باید با تحقیق و پژوهش، ظرفیت‌ها و نقاط قوت فرهنگی استان را تقویت و کمبود‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام/ب

نظر شما