شناسهٔ خبر: 67271687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد

امام جمعه بستان آباد در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خواستار عملیاتی کردن مصوبات دولت در خصوص حمایت از کسب و کار‌های خرد و مشاغل خانگی در شهرستان شد.

صاحب‌خبر -

حجت اسلام غفاری با بیا اینکه مشوفق‌ها و بسته‌های حمایتی و تسهیلات خوبی از سوی دولت برای مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد درنظر گرفته شده است گفت:متاسفانه صاحبان مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد در این شهرستان عملا برای دریافت این حمایت‌ها با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

وی احداث و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی دائمی را در این شهرستان خواستار شد و افزود:در شهرستان بستان آباد ظرفیت‌های زیادی در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی وجود دارد ولی نبود نمایشگاه دائمی در این شهرستان صاحبان این مشاغل را با مشکل مواجه کرده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود از عملکرد صدا و سیما در تولید وپخش و مدیریت مناظره کاندیدا‌های ریاست جمهوری تشکر کرد و افزود:حضور گسترده مردم در این انتخابات باعث قوام و دوام انقلاب اسلامی و یاس نا امیدی در اردوگاه دشمنان این نظام خواهد بود.

علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم از تغییر زمان برگزاری جشنواره حیدربابای شهریار در زادگاه پدری این استاد در شهرستان بستان آباد خبرداد و افزود:به دلیل مقارن شدن برگزاری جشنواره به انتخابات ریاست جمهوری این جشنواره در نیمه دوم شهریور مقارن با روز ملی شعر و ادب فارسی در این شهرستان خواهد بود.

نظر شما