شناسهٔ خبر: 37393045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری یکصد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان

یکصد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار لرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  یکصد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار لرستان برگزار شد.
احمد حسین فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت شهادت سردار شهید " حاج قاسم سلیمانی " گفت: آن شهید بزرگوار در طول عمر با برکت خویش، خدمت به اسلام و نظام اسلامی را به معنای واقعی کلمه معنا کرد و بجز ایران، تمام ملت‌های مسلمان منطقه نیز از برکات وجود این مرد بزرگ بهره‌مند بودند.

او  سپس به برخی مصوبات جلسه گذشته شورا اشاره کرد و افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان به بهبود و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در استان می‌انجامد و نیاز است که دستگاه‌های عضو اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان لرستان تصریح کرد: انتخابات اسفند ماه سال جاری از مهمترین موضوعات امروز استان است که جنبه‌های فرهنگی آن در جلسه آینده‌ی شورا به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطر نشان ساخت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان از تمامی نظرات، پیشنهادات و طرح‌هایی که بتواند سطح کیفیت عملکرد شورا را ارتقاء دهد استتقبال می‌کند.

در پایان این جلسه حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده، ولی فقیه در استان به عنوان رییس شورای سیاست گذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با امضای سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، به وی اهداء شد.

انتهای پیام/ب

نظر شما