شناسهٔ خبر: 67808978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید نماینده گرگان و آق قلا بر فراجناحی عمل کردن دولت چهاردهم

رمضانعلی سنگدوینی بر فراجناحی عمل کردن دولت تاکید کرد و گفت: دیدگاه من این است که حتما باید تعادل حفظ شود و دید دولت فراجناحی باشد، جوانگرایی شاخص نیست بلکه توانایی و تجربه نیز مهم است. رمضانعلی سنگدوینی بر فراجناحی عمل کردن دولت تاکید کرد و گفت: دیدگاه من این است که حتما باید تعادل حفظ شود و دید دولت فراجناحی باشد، جوانگرایی شاخص نیست بلکه توانایی و تجربه نیز مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: حل مشکلات مردم و رفع مساله اقتصاد و معیشت مردم باید برای این عزیزان حائز اهمیت باشد، مجلس شورای اسلامی نیز توسط کمیسیون های تخصصی شاخص‌ها را بررسی خواهد کرد و مطمئن باشید که مجلس حتما به دولت چهاردهم کمک می‌کند تا بتواند موفق شود.

سنگدوینی بر فراجناحی عمل کردن دولت تاکید کرد و گفت: دیدگاه من این است که حتما باید تعادل حفظ شود و دید دولت فراجناحی باشد، جوانگرایی شاخص نیست بلکه توانایی و تجربه نیز مهم است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت باید اجرای برنامه هفتم توسعه باشد، از آنجایی که شخص آقای پزشکیان عضو کمیسیون تلفیق بود، بر این قانون مسلط هستند.

به گفته سنگدوینی؛  برنامه هفتم از سیاست‌های کلی رهبر انقلاب نشات گرفته است و می‌تواند الگویی برای اجرا باشد تا ما بتوانیم به نحو احسن آن اجرا کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل کشور اقتصاد، معیشت، ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن است که ان‌شاءالله بتوانیم این مسائل را حل کنیم،ما باید با وضع سیاست های درست، جوانان و نیروهای متخصص را در کشور نگهداریم.

انتهای پیام/

نظر شما