شناسهٔ خبر: 36701711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بصیرت و آگاهی ملت ایران توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کرد

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار

صاحب‌خبر -

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار جهانی و آشوب گران برای تضعیف نظام اسلامی بود که ملت با حضور آگاهانه در راهپیمایی های سراسر کشور و حمایت از نظر مقام معظم رهبری، این توطئه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: بدون شک دلارهای بیگانگان و نقشه شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت این توطئه بود که ولایت مداری و عشق ملت به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا، آن را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کرده همان راه اهل بیت(ع) است و تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت(ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا محسوب می شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اهل بیت(ع) در زمان غیبت کبری اختیار پیروان اهل بیت(ع) را بر عهده ولایت فقیه گذاشته و مردم باید همواره گوش به فرمان علما و ولایت فقیه باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته همواره گوش به فرمان ولایت فقیه زمان خود بوده اند و به عنوان مثال دستور امام راحل به عنوان ولی فقیه باعث شد که جوانان این مرز و بوم خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رسانده و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص اتفاقات اخیر کشور عراق نیز گفت: بدون شک این اتفاقات نقشه شوم انگلیس، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و ملت عراق باید با فرمانبرداری از مراجع خود نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شیعه متحد شوند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت عراق باید راه خود را از اغتشاشگران و برهم زنان نظم عمومی کشورشان جدا کرده و اجازه ندهند دشمنان اسلام و شیعه برای آنها تصمیم گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص هفته بسیج نیز گفت: نیروی مردمی بسیج یادگار امام خمینی(ره) و از برکات انقلاب اسلامی است که به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی نیز گفت: نیروی دریایی ارتش در اوج اقتدار برای دفاع از مرزهای کشور در مقابله با تعدی احتمالی دشمنان قرار دارد. 

وی ادامه داد: ساخت انواع ناوشکن، موشک اندازها و همچنین زیردریایی ها با فناوری روز دنیا بخشی از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ملت باید قدردان این توانمندی های ارزشمند باشند. 

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص دهم آذرماه سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خصوصیات اخلاقی و منش رفتاری این شهید بزرگوار باید الگوی نمایندگان مردم در خانه ملت باشد.

بزرگداشت شیخ مفید، میرزا کوچک خان جنگلی، دکتر شهریاری از دیگر محورهای سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک بود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی اقامه می شود.

انتهای پیام

نظر شما