شناسهٔ خبر: 36701759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه اراک؛

بصیرت و آگاهی ملت ایران توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی : بصیرت ، آگاهی و روحیه انقلابی ملت ایران، توطئه دشمنان را در حوادث اخیر خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

بصیرت و آگاهی ملت ایران توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی افزود: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار جهانی و آشوب گران برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی بود و یک توطئه ساده نبود بلکه یک توطئه وسیعی بود که آشوب گران ایجاد کردند که در مقابل ملت ما با حضور آگاهانه در راهپیمایی های سراسری و حمایت از مقام معظم رهبری، این توطئه را خنثی کرد.
وی گفت: بدون شک دلارهای بیگانگان و نقشه شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت این توطئه بود که ولایت مداری و عشق ملت به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا، آن را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کردند همان راه اهل بیت(ع) است و تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت(ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا محسوب می شود.
امام جمعه اراک در خصوص اتفاقات اخیر کشور عراق نیز گفت: بدون شک این اتفاقات نقشه شوم انگلیس، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و ملت عراق باید با فرمانبرداری از مراجع خود برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان متحد شوند.
آیت الله دری افزود: ملت عراق باید راه خود را از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی کشورشان جدا کرده و اجازه ندهند دشمنان اسلام و شیعه برای آنها تصمیم گیری کنند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: نیروی مردمی بسیج یادگار امام خمینی(ره) و از برکات انقلاب اسلامی است که به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.
نماینده ولی فقیه در استان به هفتم آذر روز نیروی دریایی هم اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش یک نیروی عزتمندو افتخارآمیز است که با تمام امکانات و تجهیزات حافظ امنیت ملی، اقتدار ملی، عظمت ملی و با اقتدار از مرزهای کشور دفاع می کند.
آیت الله دری ساخت انواع ناوشکن، موشک اندازها و زیردریایی ها با فناوری روز دنیا بخشی از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست که ملت باید قدردان این توانمندی های ارزشمند باشند.
ولادت امام حسن عسگری و حضرت عبدالعظیم حسنی، بزرگداشت شیخ مفید، میرزا کوچک خان جنگلی، دکتر شهریاری از دیگر محورهای سخنان نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

<div id="video-display-embed-code_4226094"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2583684/4226094?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما