شناسهٔ خبر: 35745009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه اراک؛

کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور ،پاسخ قاطع به پیمان شکنی دشمنان

خبرگزاری صداوسیما

آیت الله دری نجف آبادی گفت: کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور پاسخی قاطعانه به پیمان شکنی آمریکایی ها و اروپایی هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک با بیان اینکه حقوق مسلم ملت ایران در جریان برجام ادا نشده است افزود: ملت ایران باید با کار و تلاش مضاعف در مسیر آبادانی میهن اسلامی گام بردارد و قاطعانه پاسخ پیمان شکنی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را بدهد و با اقتدار از حقوق حقه خود دفاع کند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: سفر اخیر رئیس‌جمهوری به نیویورک و دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی اقدامی شایسته و قابل تقدیر بود چرا که عزت و صلابت ملت ایران در این سفر حفظ شد.

امام جمعه اراک با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش کارکنان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد و افزود: مسئولیت نیروی انتظامی بسیار خطیر است و باید با اراده و ایمان و با همکاری دستگاه قضا برای برقراری نظم و امنیت، مبارزه با فساد و فحشا و برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی تلاش کند.وی خاطر نشان کرد: پلیس باید به پاس قدردانی از اعتماد مردم، خدمتگذاری بی‌منت و صادقانه را در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی سرلوحه امور خود قرار دهد.
آیت الله دری نجف آبادی ابراز امیدواری کرد: کارنامه نیروی انتظامی در استان مرکری درخشان تر و روز به روز اعتماد مردم به دستگاه قضایی و امنیتی بیشتر و جامعه ای امن تر داشته باشیم تا دینِ ما به شهدا ادا شود.
خطیب جمعه اراک در ادامه به برگزاری کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان اشاره کرد و با قدردانی از دست اندرکارانی که تلاش کردند تا این کنگره با این عظمت برگزار شود گفت: امیدواریم این برنامه ها استمرار داشته باشد و شاهد آثار و برکات آن باشیم.
آیت الله دری افزود: هدف از برگزاری این کنگره این است که بدانیم انگیزه و راه شهدا و امام چی بود و آن راه را ادامه دهیم و از 40 سال گذشته درس بیاموزیم و برای 40 سال آینده برنامه ریزی کنیم و با تلاش و همت بلند و در سایه خداوند متعال قدم برداریم.
امام جمعه اراک در خصوص حوادث اخیر عراق نیز گفت: ایران هیچ هدفی به غیر از خدمت در کشور عراق ندارد و مردم و جوانان این کشور باید نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و تشیع هوشیار باشند.
آیت الله دری افزود: در آستانه اربعین حسینی و جریان معنوی پیاده‌روی، دشمنان با توطئه‌افکنی و نقشه‌های شوم درصدد ضربه زدن به این همایش بزرگ اهل بیت هستند و ملت عراق نباید فریب تبلیغات دروغ دشمنان را بخورد و ابزار دست فریبکاران شود.

کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور ،پاسخ قاطع به پیمان شکنی دشمنان کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور ،پاسخ قاطع به پیمان شکنی دشمنان کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور ،پاسخ قاطع به پیمان شکنی دشمنان کار و تلاش مضاعف برای آبادانی کشور ،پاسخ قاطع به پیمان شکنی دشمنان
<div id="video-display-embed-code_4021858"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2539893/4021858?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما