شناسهٔ خبر: 36700992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

توطئه های دشمن همواره جریان دارد/ ضرورت آگاهی و بصیرت امت اسلامی

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امت اسلامی بیش از هر زمان باید با بهره گیری از آگاهی و بصیرت گام بردارد، چرا که توطئه های دشمن همواره جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: دشمن از هر طریق ممکن به دنبال آن است که از شرایط سوء استفاده کرده و مقاصد پلید خود را عملیاتی سازد که در جریان اغتشاشات اخیر این مساله کاملا به اثبات رسید. البته با بصیرت و هوشیاری امت اسلامی، این برنامه دشمن نیز با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: ملت اسلامی ایران همواره به آرمان های امام راحل و شهدا و انقلاب پایبند هستند و از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند و پشتیبان ولایت هستند، چراکه این راه، راه اهل بیت(ع) و راه شهدا است.

دری نجف آبادی بیان کرد: همانطور که ملت مسلمان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با پیروی از ولایت، در برابر دشمن با تمام توان ایستادند، امروز نیز به پیروی و پشتیبانی از ولایت، از انقلاب و نظام اسلامی حمایت می کنند و در برابر دشمن استوارانه می ایستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: امروز کشور اسلامی ایران در عرصه دفاعی به دانش و دستاوردهای بسیار نائل شده که از آن جمله باید به ساخت انواع ناوشکن ها، موشک اندازها و همچنین زیردریایی ها با فناوری روز دنیا اشاره کرد و می بینیم که نیروی دریایی ارتش در اوج اقتدار برای دفاع از مرزهای کشور در مقابله با تعدی احتمالی دشمنان قرار دارد.

وی ادامه داد: دهم آذرماه سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی است که خصوصیات اخلاقی و منش رفتاری این شهید والامرتبه باید الگوی نمایندگان کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ابراز داشت: دشمن که در جریان وقایع و اغتشاشات اخیر تیرش به سنگ خورده، هم اکنون با ایجاد تحرکات دسیسه آمیز در کشور عراق، سعی دارد به مسلمانان ضربه بزند که لازم است ملت عراق در برابر این توطئه با آگاهی و فرمانبرداری از مراجع بایستند و اجازه عملیاتی شدن نقشه های دشمن را ندهند.

دری نجف آبادی تصریح کرد: امروز ضروری است همانطور که امت اسلامی ایران راه خود را از اغتشاش گران و بدخواهان نظام جدا کردند؛ ملت عراق نیز این مهم را در دستور کار قرار دهند تا دشمنان اسلام مجالی برای غلبه پیدا نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به هفته بسیج نیز گفت: بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی همواره خدمات ارزشمند و ماندگاری را به جامعه عرضه کرده و امروز تمام ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام و قرآن بسیج هستند و اجازه توطئه علیه کشور را نخواهند داد.

نظر شما