شناسهٔ خبر: 36680638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بی‌غم: 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: توانستیم با تلاش بازیکنان 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم، ارژن چند ضعف عمده داشت؛ به بازیکنان تذکر دادیم و بازیکنان خوب انجام دادند و 3 امتیاز را گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید بی‌غم بعد از پیروزی تیمش مقابل ارژن شیراز اظهار داشت: ارژن در زمان اوج بود و در 4 هفته قبل 2 برد و 2 تساوی کسب کرده بود، ارژن در بالاترین وضعیت روحی روانی به ما رسید.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: ما نیز 2 هفته قبل بازی نکردیم و از شرایط بازی دور بودیم که سبب شد اول بازی را بد شروع کنیم اما رفته رفته به شرایط بازی برگشتیم و موقعیت خلق کردیم.

وی ادامه داد: توانستیم با تلاش بازیکنان 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم، کمک‌های خوبی دارم که به من کمک کردند، ارژن چند ضعف عمده داشت؛ به بازیکنان تذکر دادیم و بازیکنان خوب انجام دادند و 3 امتیاز را گرفتیم.

بی‌غم در مورد داوری نیز گفت: با داوری مشکلی نداریم و ناظر داوری باید در مورد آن بگوید.

برمشوری: روز به روز برای قهرمانی بهتر می‌شویم

میثم برمشوری نیز بعد از کسب پیروزی برابر ارژن شیراز اظهار داشت: بازی سختی بود، نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است و این را می‌دانستیم اما به هر سختی بود بازی را بردیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: بازی گره خورده بود، چند موقعیت از دست دادیم اما 3 امتیاز را گرفتیم؛ روز به روز برای قهرمانی بهتر می‌شویم.

وی در پایان در مورد داوری گفت: در مورد داوری حرف نزنیم بهتر است، داخل و بیرون با داور مشکل داریم، امیدوارم روز به روز بهتر شود و چیزی نگویم بهتر است.

فالکون: در برزیل از اول یاد می‌گیریم که جلو بیاییم

الکس فالکون نیز بعد از بازی گیتی‌پسند و ارژن اظهار داشت:  تیم بسیار خوبی هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند، گل اول را دریافت کردیم اما به بازی برگشتیم؛ دروازه‌بان تیم مقابل خوب و مقتدر بود.

گلر برزیلی گیتی‌پسند در مورد جلو آمدن در حین بازی گفت: در برزیل از اول یاد می‌گیریم که اگر حتی دروازه‌بان هستیم جلو بیاییم و همکاری کنیم؛ این در تیم‌های ایرانی مرسوم نیست و محمدی و صمیمی ترجیح می‌دهند در دروازه‌ بمانند البته خوب هستند، این‌طور یاد گرفتیم که جلو بیاییم و به بازیکنان کمک کنیم.

وی در مورد لیگ ایران نیز عنوان داشت: لیگ ایران بسیار خوب و قدرتمند است، بازی‌ها سخت است و بازی‌های خانگی و بیرون از خانه آسان نیست.

فالکون در پایان با اشاره به داوری بیان داشت: ترجیح می‌دهم در خصوص داور صحبت نکنم، داوران باید روی کار خود تمرکز کنند اما حرفه داوری سخت است و با توجه به شرایط و جو انجام این کار سخت است.

انتهای پیام/63090/م30/

نظر شما