شناسهٔ خبر: 36811272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار‌های معوقه گیتی‌پسند و هایپر در لیگ فوتسال

در دیدار‌های معوقه لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر به ترتیب به مصاف ارژن شیراز و مس سونگون می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیدار‌هایی معوقه از لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی سوهان محمدسیما قم و فرش آرا مشهد بروند.

گیتی‌پسند در اندیشه کاهش فاصله با صدر جدول

گیتی‌پسند در دیدار معوقه هفته هفدهم روز جمعه و از ساعت 17:30 در اصفهان میزبان سوهان محمد‌سیما قم خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم که در بازی قبلی خود موفق شدند ارژن شیراز را شکست دهند، برای کاهش فاصله تا صدر جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته نوزدهم با نتیجه 3 بر یک مقابل ارژن شیراز به پیروزی رسیدند؛ سوهان محمدسیما قم نیز مهمان ستارگان ورامین بود و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

گیتی‌پسند با 10 برد، 5 مساوی و تنها 2 شکست و کسب 35 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ سوهان محمدسیما قم نیز 9 پیروزی کسب کرده، در 4 بازی به تساوی رسیده و 5 شکست نیز متحمل شده و با 31 امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

میزبانی هایپر از فرش آرا مدعی در شاهین‌شهر

هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان اصفهان در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در روز شنبه و از ساعت 17 در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان فرش آرا است؛ شاگردان مهدی مصطفوی که شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف ندارند، برای دفاع از اعتبار خود به میدان خواهند رفت.

هایپر هفته نوزدهم مهمان مس سونگون بود و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، فرش آرا هم که میزبان حفاری اهواز بود با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست بود.

هایپر در 18 بازی قبلی خود تنها 4 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و 9 شکست در کارنامه دارد و با 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است؛ فرش آرا نیز 8 برد، 6 مساوی و 4 باخت و کسب 30 امتیاز در رده هفتم حضور دارد.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما