شناسهٔ خبر: 36680466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکست دوباره هایپر در روز پیروزی گیتی‌پسند

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر به ترتیب مقابل حریفان به پیروزی و شکست رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد که گیتی‌پسند در اصفهان میزبان ارژن شیراز و هایپر شاهین‌شهر در تبریز مهمان مس سونگون بود.

شاگردان حمید بی‌غم در سالن پیروزی اصفهان و در حضور هوادارانش به مصاف ارژن شیراز رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کرد؛ محمد بیضایی‌ برای ارژن گلزنی کرد و سعید احمد‌عباسی، پیمان حفیظی و مرتضی عزتی نیز گل‌های گیتی‌پسند را به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند با 3 امتیاز این بازی 35 امتیازی شد و با 10 برد، 5 تساوی و 2 باخت در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ ارژن شیراز نیز که دیدار رفت نیز به گیتی‌پسند باخته بود، با 13 امتیاز حاصل از 3 برد، 4 تساوی و 10 شکست در سیزدهم باقی ماند.

تیم هایپر شاهین‌شهر نیز در دیدار با مس سونگون، صدرنشین لیگ برتر حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد؛ رضا آبگون تک گل هایپر را به ثمر رساند و علی‌رضا عسگری، محمد شجری، میثم خیام و مهدی جاوید نیز برای مس گلزنی کردند.

شاگردان مصطفوی در هایپر نهمین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند و با همان 17 امتیاز از 4 برد و 5 تساوی در رده یازدهم جدول قرار گرفتند؛ مس سونگون نیز با 41 امتیاز حاصل از 13 برد، 2 مساوی و 3 باخت همچنان صدرنشین است.

به گزارش فارس، نتایج کامل بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه 6 آذر ماه

شهروند ساری 7 - شاهین کرمانشاه 4

مس سونگون 4 - هایپرشهر شاهین‌شهر یک

گیتی‌پسند‌ اصفهان 3 - ارژن شیراز یک

فرش‌آرا یک - حفاری اهواز 2

اهورا بهبهان 3 - مقاومت البرز یک

سن‌ایچ ساوه 4 - آذرخش بندرعباس 3

ستارگان ورامین 4 - سوهان محمدسیما قم 3

انتهای پیام/63090/م30/

نظر شما