شناسهٔ خبر: 365596 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت شماری از فلسطینیان در حملات پهپادهای رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – شماری از فلسطینیان در حملات هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به غزه، به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ˈفرانسهˈ، ˈاشرف القدرهˈ سخنگوی بخش بهداشت و درمان غزه روز دوشنبه (امروز)گفت: در حمله پهپادها (ی رژیم صهیونیستی) به شرق ˈرفحˈ در جنوب غزه، دو فلسطینی شهید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی اندکی بعد اعلام کرد که یکی دیگر از مجروحان این حملات نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

گردان های ˈعزالدین قسامˈ شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام کرد که شش نفر از اعضایش در حملات رژیم صهیونیستی به رفح به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی نیز تایید کردند که به دنبال حملات پهپادها و ریزش تونلی در غزه شماری از اعضای گردان های قسام نیز به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام بخش خدمات اضطراری غزه، اواخر وقت روز یکشنبه نیز دو فلسطینی دیگر در حمله هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به شرق اردوگاه پناهندگان ˈبریجˈ در نزدیکی مرز بخش مرکزی غزه با مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حادثه اخیر ربوده و کشته شدن سه نوجوان اسراییلی بهانه ای شد تا نظامیان صهیونیست حملات خود را علیه فلسطینیان نوار غزه تشدید کنند.

در جریان تجسس خانه به خانه که با بهانه یافتن صهیونیست های ربوده شده، اما با هدف بازداشت و سرکوب بیش از پیش فلسطینیان و اعضای جنبش حماس صورت گرفت، شماری از ساکنان بی گناه کرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسیدند و صدها نفر بازداشت شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین طی هفته های اخیر، نوار غزه را از زمین، دریا و هوا هدف حملات خود قرار داده است.

صهیونیست های افراطی نیز در تاریخ 2 ژوییه (11 تیرماه) ˈمحمد ابو خضیرˈ نوجوان 16 ساله فلسطینی را پس از شکنجه، به شهادت رساندند.

این اقدام وحشیانه صهیونیست ها موجی از خشم و اعتراض گسترده فلسطینی ها را در سراسر سرزمین های اشغالی به همراه داشت.

خاورم**9156**7074**1275

نظر شما