شناسهٔ خبر: 365902 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج عمومی جهاد اسلامی فلسطین

صاحب‌خبر -


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، جنبش جهاد اسلامی برای پاسخ به تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعضای نظامی خود را به حال آماده باش درآورد. 


دو نفر از اعضای این جنبش در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند.


حماس: رژیم صهیونیستی تاوان خواهد داد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تاوان ترور شماری از اعضای گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی این جنبش را پس خواهد داد. 


به گفته شبکه تلویزیونی الجزیره، سامی ابوزهری، سخنگوی حماس با صدور بیانیه ای، ترور شماری از مبارزان فلسطینی را تنش زایی خطرناکی توصیف کرد که اسرائیل تاوان آن را پس خواهد داد. 


فوزی برهوم، دیگر سخنگوی جنبش حماس هم تاکید کرد: دولت بنیامین نتانیاهو با ادامه اقدامات حماقت آمیز، جنایت ها و سیاست های نژادپرستانه و خطرناک خود مسئول انفجار در اوضاع فلسطین اشغالی است. 


برهوم افزود: ما از انقلاب و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری، غزه، بیت المقدس و داخل فلسطین اشغالی استقبال می کنیم و آن را «انقلاب کرامت» می دانیم. 


برهوم از ملت فلسطین در همه شهرها و روستاها در سراسر فلسطین اشغالی خواست تا در این انقلاب مشارکت کنند و برای دفاع از ملت فلسطین، کرامت و مقدسات خود با یکدیگر متحد شوند و با قدرت با اشغالگران در سراسر فلسطین درگیر شوند. 

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران


نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی حمله کردند و مانع ورود تعداد زیادی از نمازگزاران به مسجد شدند؛ در جریان این حمله، نظامیان رژیم صهیونیستی یکی از نمازگزاران زن فلسطینی را بازداشت کردند.

اصابت دو موشک به منطقه اشکول

به گفته شبکه المیادین، دو فروند موشک به شهرک یهودی نشین در منطقه اشکول اصابت کرد. درپی اصابت این دو موشک، یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شد و به یک دستگاه خودرو خساراتی وارد شد.

آژیر خطر در بئرالسبع به صدا درآمد


پایگاه خبری روترنت از به صدا درآمدن  آژیرهای خطر در بئر السبع در فلسطین اشغالی خبر داد. به نوشته پايگاه خبري والاه يک فروند موشک گراد به منطقه اي خالي از سکنه در نزديک بئر السبع اصابت کرد.




 



نظر شما