شناسهٔ خبر: 365531 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصويري/ شهادت نه فلسطيني در حملات هوايي جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي به رفح

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/04/16
00:00:00.05
در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در نوار غزه تا کنون نه فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم ده نفر دیگر مجروح شده‌اند.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، طی سلسله حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) به نوار غزه، نه فلسطینی به شهادت رسیدند که هفت تن از آنان از اعضای گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، بودند.
این حملات در شرق رفح رخ داد در حالی که پنج غیرنظامی فلسطینی نیز در منطقه بیت حانون در پی اصابت موشک اسرائیلی زخمی شدند.
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که ده فروند موشک از غزه به مناطق نزدیک نوار غزه در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات موشکی را برعهده نگرفته است.
شاخه نظامی جنبش حماس ضمن اعلام شهادت هفت تن از اعضای گردان عزالدین قسام اعلام کرد که اکثر حملات به شهرک رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه در نزدیکی مرزهای مصر صورت گرفته است.
وزارت بهداشت فلسطین نسبت به وقفه در خدمت رسانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه در پی کاهش شدید مواد دارویی، سوخت و دیگر کالاهای مورد نیاز، هشدار داده است.
از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نسبت به رویارویی گسترده با حماس که زرادخانه‌ موشک‌های دوربرد آن احتمالاً قادر است مرکز اسرائیل و قلب تل آویو را هدف قرار دهد، هشدار داد.
00:01:04.21

نظر شما