شناسهٔ خبر: 364599 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الميادين:تنش‌هاودرگيري‌ها درنوارغزه طي ساعات آينده تشديد خواهد شد

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/04/16
00:28:31.02
المیادین پیش بینی کرد تنش ها و درگیری ها در نوار غزه طی ساعات آینده تشدید شود.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین ، احمد غانم خبرنگار این شبکه در نوار غزه گفت رژیم صهیونیستی دیشب دو بار نوار غزه را هدف حمله هوائی قرار داد که در حمله نخست چهار منطقه را هدف قرار داد. منطقه الزیتون که خالی از سکنه در نزدیک یک مجتمع وابسته به حماس و یک مجتمع مسکونی یکی از اماکنی است که در ساعات اولیه بامداد و در زمان نماز صبح که مردم در حال رفتن به مسجد بودند هدف حمله هوائی قرار گرفت و طی آن هشت یا ده تن و از جمله سه کودک و سه زن زخمی شدند. آنها همچنین یک زمین خالی را در جبالیا و منطقه ای در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که تلفاتی نداشت.
مشیر المصری سخنگوی حماس گفته است که دشمن صهیونیستی از خطوط قرمز عبور کرده است و باید هزینه جنایت خود را بپردازد.
وی گفت در زمان این ارتباط زنده تلویزیونی حملات هوائی اسرائیل به نوار غزه ادامه دارد .
مجموع زخمیان حملات رژیم صهیونیستی با احتساب پنج نفری که در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفته اند دست کم 12 نفر است و 9 تن نیز به شهادت رسیده اند که هفت تن از آنها از اعضای گردانهای عزالدین قسام و دو تن دیگر از اعضای گردانهای عبدالقادر الحسینی هستند.
وی افزود: اسرائیل در هشت روز گذشته همواره سعی کرده است زمین های خالی را در نزدیک مجتمع های مسکونی و یا در نزدیک خودروهای فلسطینی ها هدف قرار دهد و این مسئله موجب شده است بیشتر این حملات منجر به زخمی شدن ساکنان نوارغزه بر اثر اصابت ترکش یا خرده شیشه شود.
خبرنگار المیادین پیش بینی کرد که طی ساعات آینده تنش ها تشدید شود به ویژه آن که حماس نوار ویدئویی را منتشر کرده است که طی آن ساکنان شهرک صهیونیست نشین بئر السبع را تهدید به حمله کرده است.
00:32:47.11

نظر شما