شناسهٔ خبر: 36506591 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور وزیر نیرو

افتتاح طرح های صنعت برق و آب در گرمسار و آرادان

خبرگزاری صداوسیما

پست ۴۰۰ کیلو ولت ایوانکی و خطوط ارتباطی آن مرحله دوم مجتمع آب رسانی به روستا‌های گرمسار و آرادان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

افتتاح طرح های صنعت برق و آب در گرمسار و آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان؛ مدیرعامل برق منطقه ای سمنان گفت : پست 400 کیلو ولت ایوانکی و خطوط ارتباطی آن در زمینی به مساحت 276 هزار متر مربع و هزار و 200 متر کابل کشی راه اندازی و برای ساخت آن 860 میلیارد ریال هزینه شده است  
علی اکبر صباغ گفت : بهبود وضعیت ولتاژ در پست های فوق توزیع ایوانکی و جنت آباد ، پیشگیری از پر بار شدن ترانسفورماتور پست 230 به 63 کیلو ولت گرمسار ، تغذیه پست های فوق توزیع اختصاصی مشترکان جدید صنعتی ، تامین رشد بار مصرفی شهری ایوانکی و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع منطقه از اهداف راه اندازی این پست است .
وزیر نیرو در سفر به استان سمنان ، مرحله دوم مجتمع آب رسانی به روستاهای گرمسار و آرادان برای برخورداری بیش از چهار هزار نفر از جمعیت 20 روستای این دو شهرستان را نیز افتتاح کرد.
رضا اردکانیان با حضور در دبستان مصطفی خمینی روستای داور آباد آرادان این طرح را به بهره برداری رساند.
کشاورزیان مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان سمنان گفت: مرحله دوم برای برخورداری بیش از چهار هزار نفر از جمعیت 20 روستای گرمسار و آرادان با حفر و بهسازی سه حلقه چاه و با اعتبار سه میلیارد و 250 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی افزود: با حضور وزیر نیرو ، مرحله سوم و پایانی ساخت این مجتمع آب رسانی برای برخورداری بیش از سه هزار نفر جمعیت 11 روستای شهرستان های گرمسار و آرادان با اعتبار 9 میلیارد و 200 میلیون تومان هم کلنگ زنی شد.
در مرحله نخست ساخت این مجتمع در سال 97 ، جمعیت حدود 10 هزار نفری 22 روستای گرمسار و آرادان از آب آشامیدنی برخوردار شدند.
این مرحله شش میلیارد و 275 میلیون تومان اعتبار داشت.
<div id="video-display-embed-code_4185204"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2574635/4185204?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما